Vetusta Morla. #Vivalamusicaenvivo
Vetusta Morla. #Vivalamusicaenvivo

#Vivalamúsicaenvivo: l’Asociación de Promotores Musicales reflexiona sobre la importància dels directes

L’Asociación de Promotores Musicales ha llançat la campanya #Vivalamúsicaenvivo per fer valdre l’experiència dels concerts a través d’un spot amb banda sonora de Vetusta Morla.

PUBLICITAT

“Algo que nos hace tan felices no puede desaparecer”. Amb aquestes contundents paraules acaba l’spot que l’Asociación de Promotores Musicales (APM) ha presentat com a inici de la seva nova campanya #Vivalamúsicaenvivo. Una iniciativa que pretén fer-nos reflexionar sobre l’apagada musical dels últims mesos a causa del Coronavirus.

Així com altres sectors ja estan veient la llum als seus projectes, el sector musical va ser un dels primers a parar la seva activitat i està sent un dels últims a reactivar-se. Una aturada cultural que ha privat de l’experiència de la música en viu a públic, artistes i tot aquell personal darrere els escenaris. És per això que l’Asociación de Promotores Musicales ha emprès aquesta campanya per tal de recordar i conscienciar sobre la importància dels concerts com a un element clau de la cultura i, a més, com a un element imprescindible de la nostra salut emocional. Com expliquen des de la Junta Directiva d’APM, “si s’apaga la música en viu, seria una pèrdua incalculable tant per a l’economia com per a la societat espanyola”.

La iniciativa ve acompanyada d’un spot i d’una web. L’spot, dirigit i produït per David Iñurrieta i Neo Labels, compta amb la cançó Valiente de Vetusta Morla com a banda sonora i gravada en directe en un dels seus concerts a Madrid el 2015. Un tema i un missatge més que idonis per reflectir la situació actual del sector musical.

Per altra banda, l’Asosiación de Promotores Musicales també presenta la pàgina web www.vivalamusicaenvivo.com. Un portal on informar-se de les últimes novetats del sector musical com noves dates i canvis en els concerts i festivals afectats pel Coronavirus i que formin part de l’Asociación. De fet, els seus 80 socis representen el 80% dels promotors privats del país i són els responsables de les principals gires nacionals i internacionals i els festivals que tenen llocs al nostre territori.

Juntament amb la pàgina web, també han creat diversos perfils a les principals xarxes socials per tal de seguir difonent el missatge de conscienciació. Ara us toca a vosaltres compartir-lo; perquè els sentiments de la música en viu són incomparables i irreemplaçables!

Imagen de portada © Víctor Parreño

Autora de este artículo

PUBLICITAT

Continguts relacionats

TWIN

El setmanari musical #15

Avui al setmanari musical: Sufjan Stevens, Queralt Lahoz, Hologramma, Twin, Arlo Parks, Rice&Groove i molt més. Una lectura ràpida a l’actualitat musical per estar al dia!

KASE .O. Foto © Gustaff Choos

El setmanari musical #35

Avui al setmanari musical: festivals al mediterrani (los40Awards), concerts caçatalents (com The Hunter sessions) i l’anunci de Rosalia, entre d’altres novetats!

2022 CONCIERTOS. Nick Cave en Primavera Sound 2018. © Christian Bertrand

2022, ¿la panacea de los conciertos?

¡A la rica entrada, fresca, fresquísima, recién anunciada! Los artistas internacionales empiezan a anunciar giras para el año que viene. Los conciertos se agolpan, ¿tendremos tiempo o dinero para ir a todo lo que se nos avecina? ¿Sucederán?

Club de Nit

De la feina a casa i de casa a la feina… ha de haver-hi alguna cosa més. Ser del club et dona accés a:

Subscriu-te!

T’està agradant el que veus? Forma part de la comunitat musical de Barcelona