Anna Andreu. © Silvia Poch
Anna Andreu. © Silvia Poch

La música en directe torna a Barcelona

L'Associació de Sales de Concerts de Catalunya (ASACC) i l'Institut de Cultura de Barcelona (ICUB) reactiven la música en directe de la ciutat amb Sala Barcelona: un cicle de concerts al Castell de Montjuïc que tindrà lloc del 2 de juliol al 30 d'agost.

PUBLICITAT

Si hi ha algú que a aquestes altures de la desescalada continua patint com el primer moment les conseqüències de la Covid-19, aquesta és la música en directe. Les sales de Barcelona van ser les primeres a tancar les seves portes i segurament seran les últimes a obrir. O, com a mínim, a poder apujar la persiana amb les condicions que permeten la seva viabilitat. Però tranquils, que aquest estiu podrem aportar-les el nostre granet de sorra i de la millor manera que sabem: anant de concerts.

Enfront d’una situació tan difícil com aquesta, l’Associació de Sales de Concerts de Catalunya (ASACC) i l’Institut de Cultura de Barcelona (ICUB) s’han unit per a portar-nos Sala Barcelona. Un cicle de concerts a l’aire lliure, al Castell de Montjuïc, on part de la recaptació anirà destinada a aquests espais en risc de tancament. A més, amb aquesta iniciativa no sols s’afavorirà la continuïtat de les sales sinó que també es reactivarà el teixit musical de Barcelona. I que tornin als escenaris tots aquests artistes i treballadors que fan bategar la cultura de la ciutat.

Amb un total de 60 actuacions i un aforament limitat a un màxim de 400 persones, els concerts tindran lloc en el Pati d’armes del Castell de Montjuïc entre els dijous i els diumenges del 2 de juliol al 30 d’agost. Un espai a l’aire lliure que permet garantir les mesures de seguretat que ens ha imposat la maleïda pandèmia. Les adquisicions de les entrades que es facin en una mateixa compra, d’un màxim de 8 persones, podran acomodar-se juntes en les taules i cadires de l’espai, sempre que arribin i entrin alhora.

Entre els artistes que componen el cartell, trobem del millor d’aquí i d’allà. Un repertori ampli i eclèctic per satisfer tota mena de gustos i preferències musicals on destaquen noms com el de Clara Peya inaugurant el cicle, el combo dels mallorquins Da Souza i Marialluïsa, Tarta Relena, b1n0, Niño de Elche, Joana Serrat acompanyada de la seva banda i Anna Andreu o Ladilla Russa com a gran final. El cartell encara no està tancat, però ara com ara ja podeu fer-vos amb les entrades dels artistes confirmats en Sala Barcelona… i a un preu entre 12 i 15 euros!

SALA BARCELONA - Cartell programació

Autora de este artículo

PUBLICITAT

Continguts relacionats

Ítaca Cultura i Acció

El setmanari musical #18

Avui al setmanari musical: festival Ítaca, Antònia Font, Pau Pratso, Rosalía, Lepanto, Boreals Las Wonder i molt més. Una lectura ràpida a l’actualitat musical per estar al dia!

El Vibora, Nazario

El Víbora, la historieta feta contracultura

El lletgisme arriba als altars de la cultura institucional. Una retrospectiva del còmic més influent dels darrers 40 anys es pot descobrir al Museu Nacional d’Art de Catalunya fins al 29 de setembre.

10 actuaciones icónicas del Coachella

Este fin de semana comienza el Coachella. Mientras esperamos a que llegue, hacemos un repaso a las actuaciones más icónicas del festival de la mano de Beyoncé, Daft Punk, Harry Styles, Prince, Pixies y Madonna, entre otros.

CRUÏLLA TARDOR - Anna Calvi

Arrenca un nou Cruïlla de Tardor

Anna Calvi, Emir Kusturica, BGBO, Myles Sanko, La M.O.D.A., MGMT, Tremenda Jauría, Cat Power… Són alguns dels artistes del Cruïlla de Tardor d’enguany.

Club de Nit

De la feina a casa i de casa a la feina… ha de haver-hi alguna cosa més. Ser del club et dona accés a:

Subscriu-te!

T’està agradant el que veus? Forma part de la comunitat musical de Barcelona