Oi que us agraden els directes? Què tal veure’ls des del sofà? Qualsevol Nit inicia una col·laboració amb Cabinet.58 per presentar-vos els i les artistes emergents més interessants del moment a través d’unes live sessions on l’atenció recau, exclusivament, en l’artista i la seva música. Res més i, també, més que suficient. Així, revista i plataforma musical s’uneixen amb el propòsit de fer-vos gaudir alhora que descobriu nous talents. En aquesta ocasió el convidat és Pantaleó qui, acompanyat d’Henrio, interpreta Confins, que ara estrenem en primícia!
Pantaleó presenta Confins a Cabinet.58
“Quan s’acabi tot…” Així comença la cançó de Pantaleó, Confins, que, escrita durant el primer confinament, ens parla de la condició autodestructiva de l’ésser humà, cap a si mateix i cap a la naturalesa. Tot un cant al buit que contempla el nostre propi destí.
Al nou vídeo de Cabinet.58, Pantaleó (Gerard de Pablo) i Henrio (Enric Verdaguer) entrellacen veus, sense cap més ornament que la reverberació d’una nau industrial. Els artistes apareixen descalços i vestits de negre, tot creant una peça austera i delicada.
Amb aquesta col·laboració, Pantaleó tanca el seu disc Afluents, que presentarà el 15 d’octubre a la Nau Bostik. Mentrestant, podeu gaudir d’aquesta live session de Cabinet.58 en col·laboració amb Qualsevol Nit. Entreu-hi ja, però descalços i en silenci!
Autores de este artículo
