Concert de Navet a La Nau. Foto © Marina Tomàs
Concert de Navet a La Nau. Foto © Marina Tomàs

Navet: Un concert intimista i proper

Navet, el nou projecte de Salva i Christian Rey, va presentar el seu primer disc 'Tot el que no sé de nosaltres' en concert el dijous passat a La Nau de Barcelona dins del marc del Curtcircuit.

PUBLICITAT

Navet és el nom que rep la nova proposta de Salva i Christian Rey, ex membres de la banda The Pinker Tones. Alex Llovet també ha participat en el seu primer disc escrivint lletres com la de Pare. Aquest nou projecte és molt més intimista que el de The Pinker Tones, i molt més reflexiu: les lletres de les cançons ens narren situacions que, o bé tots hem sentit o podem entendre; parlen de la vida mateixa. El so que acompanya les lletres és relaxat, una barreja de pop i folk.

Un ambient proper

 

La Nau és la sala que acolliria el nou grup en la presentació del seu disc Tot el que no sé de nosaltres. És tan petita que, estiguessis on estiguessis, podies veure perfectament els artistes. El concert començava a les nou de la nit i, una mica abans, la gent ja començava a entrar amb els seus acompanyants i amb les begudes que havien comprat. Uns minuts després, va sortir el grup. Cadascú va agafar el seu instrument i van iniciar tots junts el concert amb Volem equivocar-nos. Després d’aquesta cançó, amb què et podies sentir fàcilment identificat, ens van presentar Bona nit, som Navet.

Salva Rey substitueix la guitarra per un ukelele per a una segona cançó: Tu i jo dubtant. Després de cada tema, el vocalista sempre parlava amb el públic i explicava alguna anècdota o la temàtica de la següent cançó. Abans de cantar Feliç melancolia, el vocalista va explicar que ell fa una mena de col·leccionisme de diferents objectes que li recorden a algú o a algun moment, una pràctica molt nostàlgica amb la que em puc identificar. “Les persones van i vénen, els objectes no em deceben i, amb la seva companyia, ai! Feliç melancolia.”, sonava a La Nau el dijous passat.

Després de cantar Compulsiu i Benvolguda Gala, el productor del disc va agrair al públic la presència i el suport. Estava molt emocionat amb el disc, perquè aquell dia també es publicava la versió en vinil.

Final del concert, però principi de Navet

 

Com aquest és el seu primer disc, el concert va ser de poca durada. Van fer una versió d’una cançó que va donar molt de què parlar en el seu moment: Milionària de la Rosalía. Una versió diferent, amb l’ukelele i un públic que cridava “Fucking money, man”. La jornada va culminar amb les cançons que restaven del disc: Qui soc?, Dies gloriosos, Les primeres vegades i Pare. Aquesta ultima, en concret, va ser molt emotiva; una cançó molt malenconiosa i, alhora, amb una lletra molt tendra.

Aquest va ser el final del concert, però el principi de Navet. Haver començat a La Nau, on pots veure perfectament la cara del teu públic, és un bon principi on es crea una atmosfera propera i on la simplicitat és més que suficient.

Després del seu anterior projecte, The Pinker Tones, que era una proposta totalment diferent, arriben amb un so més experimental i relaxat amb Navet.

Concert de Navet a La Nau. Foto © Marina Tomàs
Salva Rey, Navet | © Marina Tomàs
Concert de Navet a La Nau. Foto © Marina Tomàs
Navet | © Marina Tomàs
Concert de Navet a La Nau. Foto © Marina Tomàs
Navet | © Marina Tomàs
Concert de Navet a La Nau. Foto © Marina Tomàs
Salva Rey, Navet | © Marina Tomàs
Concert de Navet a La Nau. Foto © Marina Tomàs
Christian Rey, Navet | © Marina Tomàs
Concert de Navet a La Nau. Foto © Marina Tomàs
Navet | © Marina Tomàs
Concert de Navet a La Nau. Foto © Marina Tomàs
Navet | © Marina Tomàs
Concert de Navet a La Nau. Foto © Marina Tomàs
Navet | © Marina Tomàs

Autoras de este artículo

Picture of Marina Tomàs

Marina Tomàs

Tiene mucho de aventura la fotografía. Supongo que por eso me gusta. Y, aunque parezca un poco contradictorio, me proporciona un lugar en el mundo, un techo, un refugio. Y eso, para alguien de naturaleza más bien soñadora como yo, no está nada mal.

PUBLICITAT

Continguts relacionats

Concert de Kodaline a Barcelona. Foto © Víctor Parreño

Kodaline: El poder del directe

La banda d’indie rock irlandesa Kodaline va emocionar Razzmatazz el passat dijous 10 de novembre amb un concert íntim i molt commovedor que donava el tret de sortida al cicle Cruïlla de Tardor.

Stonefield - Sidecar

Stonefield: Oscura y delicada psicodelia

Las australianas Stonefield están de gira de presentación de su tercer disco de estudio ‘Far from Earth’ (Flightless Records, 2018) con 5 paradas en nuestro país. En su paso por el Sidecar, les acompañaron las barcelonesas Pinpilinpussies, garage pop con actitud punk.

Concierto de Aziza en Barcelona. Foto © Miguel López Mallach

Aziza: Majestuosidad

Aziza (Holland, Potter, Loueke y Garland) arrasaron en su concierto de la sala Pararel·l 62. Un nuevo cuarteto de músicos superdotados en la ajustada programación del 54 Voll-Damm Barcelona Jazz Festival.

Club de Nit

De la feina a casa i de casa a la feina… ha de haver-hi alguna cosa més. Ser del club et dona accés a:

Subscriu-te!

T’està agradant el que veus? Forma part de la comunitat musical de Barcelona